Otázky a odpovědi

1. Jak probíhá nákup na webu?

Ostřílení zákazníci internetových obchodů se na těchto stránkách již určitě zorientovali. Stručné instrukce pro ty, kteří snad na internetu nakupují poprvé:

  1. Výběr zboží
    Zboží si můžete prohlédnout v jednotlivých kategoriích v horním menu, popřípadě pomocí filtru po levé straně výpisu všech produktů. U každého výrobku je uveřejněna fotografie, uvedena cena a stručný popis (materiál, technika zpracování, velikost atd.). U každého výrobku, který je ručně vyráběný, je uvedeno, že jde o originál, tzn. že neexistují dva naprosto stejné.
  2. Objednávka zboží
    Výrobky, které si vyberete, vložíte do košíku, přihlásíte se do svého zákaznického účtu, popřípadě vyplníte jednorázově svoje údaje a zvolíte způsob dopravy a platby. Po dokončení objednávky vám na váš e-mail přijde potvrzení o přijetí objednávky. U objednávek nad 500 Kč obdržíte malý dárek.
  3. Zaplacení a doručení zboží
    Jakmile dojde k zaplacení přes platební bránu, nebo jakmile dorazí peníze na náš účet, připravíme zboží k dodání. Platbu bankovním převodem je nutné provést nejpozději do 5 dnů, jinak bude objednávka zrušena. Dodací lhůta je obvykle 2-3 pracovní dny.

2. Co když potřebuji zboží jiné barvy či velikosti?

Pokud se vám zalíbí nějaké zboží, ale potřebovali byste jinou velikost, jinou barvu, nebo více kusů, napište nám prosím a zkusíme se domluvit na individuální zakázce.

3. Mohu vyměnit již zakoupené zboží?

Ano. Zboží v nepoškozeném původním obalu lze vyměnit nejpozději do 1 měsíce po písemné dohodě za jiné zboží ve stejné hodnotě (nebo vyšší s doplatkem), zjistíte-li např. dodatečně, že nevyhovuje velikost apod. Veškeré případné náklady za dopravu v tomto případě však hradí kupující.